I made this widget at MyFlashFetish.com.

21 Ağustos 2010 Cumartesi

baby_ecenur'la Röportajımız ..


1-Sence Stardoll'un bize faydaları neler ?
Stardoll'da bir çok arkadaş ediniyoruz ve bu arkadaşların içinde yabancı arkadaşlar da var böylece yabancı dilimizde gelişebiliyor. :)

2-Pekii . Stardoll'da çok popilersin :) Sürekli ziyaretçi akımına uğruyorsun . Sırrını bize açıklar mısın ? :)
Bunu bir sırrı yok , açıkçası kendimi övmeyi pek sevmem popiler ya da değil ayrımı da yapmıyorum :)

3-Stardoll oynamanın nedeni nedir ?
Burayı seviyorum , diğer sitelerden farklı daha gerçekçi ve bir çok arkadaşım var :)

4-Oyunda arkadaşlarını neye göre belirliyorsun ?
Davranışlarına göre , SS ya da olmama ayrımı yapmam , yaş ayrımını da yapmıyorum çok fazla :) Örneğin burada 81 yaşında bir arkadaşım da var :)

5-Peki en çok sevdiğin arkadaşın kim :) ?
Tüm arkadaşlarımı seviyorum yakın arkadaşlarımdakiler ve tanıtımımdakiler ayrıt edemem hepsi çok tatlı :)

6-Bebeğini nasıl giydirirsin genelde ?
Aslında belli bir tarzım yok :) Ne beğenirsem giydiriyorum bazen ağır ve şık bazen spor giyebiliyorum :)

7-Stardoll'da giyimini beğendiğin kişiler var mı peki ? Varsa kimler ? (:
giyim olarak pek dikkat etmedim aslında genellikle evlere bakıyorum ama malgosia245'in giyimini beğeniyorum :)

8-Kulübüne baktım da o kadar çok üyen var ki . . :) Sırrını bize de açıklar mısın ?
Bir sırrı yok bunun :) Yarışmalarla oldu sanırım :) Ama malesef artık konu açamıyorum çünkü açsam da baş konu yapsamda kimseye ulaşmıyor bu sorun sadece benim için geçerli değil sanırım :(

9-Stardollda ki en önemli amacın nedir ?
Burada arkadaşlarımla konuşmak ve en önemlisi evimi ve bebeğimi dizayn etmek zaten bu site de onun için yapılmış bir yer :)))

Her şey için çok teşekkürler Ecenur . (:
Ben teşekkür ederimm :)

1 yorum: